سوالات متداول کاربران

نحوه ثبت سفارش از سایت ؟

شما میتوانید جهت مشاهده آموزش نحوه ثبت سفارش روی لینک آبی کلیک کنید و ویدیو آموزشی را مشاهده کنید  و در صورت وجود هر گونه‌ سوال ما در چت آنلاین پاسخگوی شما هستیم …

چطور به سایت شما اعتماد کنم ؟

کاربر عزیز سایت ما داره نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت هست که جهت استعلام میتونید روی آیکون آبی رنگ پایین صفحه اصلی سایت کلیک کنید .

سایت ما دارای درگاه پرداخت امن زرین پال است که جهت استعلام میتونید که جهت استعلام میتونید روی لینک زیر کلیک کنید

 www.zarinpal.com/trustPage/nik-roo.ir

 سایت ما توی نرم افزار رسمی ترب ثبت و تایید شده و دارای امتیاز 4.9 از 5 است . و در ضمن جهت اطمینان خاطر مشتریان تمام سفارشات ثبت شده از بخش رهگیری سفارشات در ترب قابل پیگیری است

. www.torob.com

شما می‌توانید وارد پیج رسمی کتونی نیک رو در اینستاگرام شوید و هایلایت ارسالی ها رو مشاهده کنید . جهت ورود به پیج توی اینستاگرام سرچ کنید ( کتونی نیک رو ) یا روی لینک زیر کلیک کنید

 www.instagram.com/nikroo_irو در نهایت میتونید توی گوگل سرچ کنید ( کتونی نیک رو ) و سابقه و خدمات ما را از منابع معتبر در سطح اینترنت ببینید .

دروغ یکبار می‌فروشد اما صداقت همیشه

آیا ارسال به سراسر کشور رایگانه ؟

بله تمامی سفارشات با پست پیشتاز به سراسر کشور رایگان ارسال میشود .
 

سفارش بدم کی ارسال میشه؟

کاربر گرامی تمامی سفارشات ظرف 1 تا 2 روز کاری تحویل اداره پست شده و با پست پیشتاز ارسال میشود و برای شما لینک و کد رهگیری مرسوله پیامک میشود .
 

چطوری سفارشمو پیگیری کنم ؟

📍سفارش شما ظرف 1 تا 2 روز کاری تحویل اداره پست شده و لینک رهگیری مرسوله برای شما پیامک میشود 📱از طریق لینک پیامک شده میتوانید سفارش خود را پیگیری کنید . 📦اگر هنوز پیامک برای شما ارسال نشده صبر کنید تا بسته تحویل اداره پست شود ⚠️(روز کاری به روز هایی که تعطیلات نیست گفته میشود ) در صورتی که بیش از 2 روز کاری گذشته و هنوز پیامک کد رهگیری برای شما ارسال نشده با پشتیبانی سایت در چت آنلاین ارتباط برقرار کنید .

شرایط بازگشت و مرجوعی کالا ؟

مهلت مرجوعی کالا 7 روز پس از تحویل است . ⚠️ نباید کفش استفاده شده باشد و کاملا نو و مثل حالت اولیه باشد.  در صورتی که کفشی که تحویل گرفتید دارای مشکل است موضوع را به پشتیبانی اطلاع دهید و عکس از مشکل کفش ارسال کنید . تنها موارد وجود مشکل در کفش و عدم مطابقت عکس با کفش تحویل شده شامل مرجوعی می‌شود . در صورتی که مشتری سایز را اشتباه انتخاب کرده باشد هزینه پست بر عهده مشتری می باشد . در صفحه محصول راهنمای اندازه گیری سایز پا وجود دارد . لطفا در انتخاب سایز پا دقت فرمایید .

اگر کفش اندازم نبود تعویض دارید ؟

بله ، اگر کفشی که تحویل گرفتید اندازه سایز پای شما نبود تعویض داریم اما باید کفش استفاده نشده باشد و هزینه پست بر عهده مشتری می باشد . تمامی قالب ها استاندارد می باشد اگر قالبی کوچک یا بزرگ باشد در صفحه محصول ذکر میشود 👟 جهت انتخاب سایز از راهنمای انتخاب سایز یا کفش ها سابق خودتون کمک بگیرید.

من رمز پویا ندارم چیکار کنم ؟

جهت سهولت در ثبت سفارش لازم است که سفارشات آنلاین پرداخت شود اما اگر مشکلی در روند پرداخت آنلاین وجود دارد یا رمز دوم ندارید میتونید مبلغ را کارت به کارت کنید جهت ثبت سفارش لطفا اطلاعات زیر را به همراه عکس کفش ارسال کنید : نام و نام خانوادگی : شماره تماس : شهر : آدرس دقیق منزل : سایز کفش : را در چت انلاین یا واتساپ ارسال کنید و هزینه رو به شماره کارت 5041721216187402 علی نیکرو (بانک رسالت ) واریز کنید و رسید بفرستید . 

آیا پرداخت درب منزل دارید ؟

از ابتدای دی 1402 به دلیل تاخیر در بسته های پرداخت درب منزل توسط اداره پست و کارشکنی برخی مامورین پست در بردن بسته های پرداخت درب منزل تصميم برین شد که پرداخت درب منزل حذف شود . از این پس تمام سفارش باید آنلاین یا کارت به کارت پرداخت شود و ارسال سفارشات به سراسر کشور رایگان است . کد رهگیری مرسوله 24 ساعت بعد برای شما پیامک میشود .